De Online Marketing Tornado Review(2020): Kopen of Laten? 🧐

Samenvatting: Ben jij op dit moment een ondernemer en wil jij meer uit jouw website halen? Wil jij binnenkort een onderneming starten? Ben jij student online marketing? Dan is het de Online Marketing Tornado zeker een boek die jij moet lezen! Het boek staat vol praktische tips en technieken die jij direct kunt toepassen. Je kunt het eigenlijk zien als een handleiding voor het opzetten van een bezoekersmagneet en een volautomatische marketingmachine! Ik kan je daarom zeker aanraden om de Online Marketing Tornado te kopen!

Ben jij al overtuigd? Dan kun je via de gele knop de Online Marketing Tornado kopen. Tijdelijk betaal je namelijk geen verzendkosten! Als jij nog niet bent overtuigd bent kan ik je zeker aanraden deze Online Marketing Tornado Review te lezen. Hierin deel ik namelijk ook mijn ervaringen en behaalde resultaten!

Wees snel, verloopt bijna

Prijs

4/5

De prijs van de Online Marketing Tornado is zeer goed als je kijkt naar de waarde die jij krijgt.

Gebruiksvriendelijk

5/5

Het boek is makkelijk te lezen en de tips zijn zonder technische kennis toe te passen.

Garantie

5/5

Mocht jij niet tevreden zijn? Er is een garantietermijn van 14 dagen.

Wat is de Online Marketing Tornado?

Velen zullen de Online Marketing Tornado al wel kennen, maar voor de mensen die het nog niet kennen zal ik het even uitleggen.

De Online Marketing Tornado is een nieuw boek die met name bedoeld is voor ondernemers en online marketeers. Het boek is geschreven door Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. In dit boek delen zij de beste strategieën en technieken die jij kunt toepassen op jouw eigen website en onderneming om hier meer resultaat mee te behalen.

Zo zeggen zij zelf ook dat het internet gigantisch veel kansen biedt, maar dat veel ondernemers hierdoor verzuipen in de mogelijkheden. Er is namelijk zoveel mogelijk, alles werkt weer net even anders en de ene tactiek is beter dan de andere. Het is daarom als ondernemer super lastig om de meest effectieve online marketing techniek toe te passen op jouw onderneming en website.

In de Online Marketing Tornado delen Tonny en Martijn de kennis die zij in de afgelopen 10 jaar hebben opgedaan in de online marketing. Ze noemen het zelfs een waterdichte blauwdruk voor het opzetten van een wervelende online business. Het doel van de Online Marketing Tornado is jou helpen bij het opzetten/omtoveren van jouw website tot een ware bezoekersmagneet. Om hier vervolgens een volautomatische bezoekersmagneet van te maken.

Tonny en Martijn hebben er maarliefst 6 weken aan dit boek gewerkt om echt het beste resultaat te leveren. Ook vertellen ze in dit e-boek echt alles wat jij nodig om zelf aan de slag te kunnen gaan, zonder al het technische gepraat! Het resultaat is een boek dat maar liefst 352 pagina’s aan super waardevolle informatie bevat die jij direct kunt toepassen op jouw eigen website en onderneming.

Door Wie is de Online Marketing Tornado geschreven?

Zoals ik net ook al aangaf in deze Online Marketing Tornado is dit boek geschreven door Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. Ik denk dat de meeste mensen deze namen al wel eens voorbij hebben horen komen. Tonny en Martijn zijn namelijk de eigenaren van de Internet Marketing Unie(IMU)

Dit bedrijf is in 2010 opgericht door Tonny. Met dit bedrijf wilde hij ondernemers helpen om te groeien op het internet. Dit ging aan het begin al erg goed en daarom hebben ze in de laatste jaren gigantisch opgeschaalt en is het team veel groter geworden. Ook werd Martijn mede eigenaar nadat hij was begonnen als medewerker klantenservice bij de Internet Marketing Unie.

Op dit moment draait het bij de Internet Marketing Unie(IMU) nog steeds om jou als ondernemer te helpen groeien op het internet. Hier delen zij gigantisch veel informatie over op hun blog, maar ook door middel van e-books, video’s, cursussen, podcast en zelfs evenementen. 

Naast de kennis die ze delen hebben ze hier ook een aantal softwaretools aangekoppeld. Deze software pakketten zijn bedoeld om de beste resultaten te behalen en het voor jou als ondernemer zo makkelijk mogelijk te houden. Op dit moment hebben ze bij de Internet Marketing Unie drie verschillende software producten. Als eerste heb je het Phoenix website systeem dat zoals de naam al zegt gebruikt kan worden voor het bouwen van websites. Daarnaast heb je ook nog Huddle en dat is een systeem voor het opzetten van een online community en leeromgeving. Als laatste hebben ze ook nog Plug&Pay. Dat is een betaalsoftware die jij kunt gebruiken voor op jouw website. Op dit moment maken al erg voor ondernemers gebruik van de tools van de IMU en weet resultaat, want er worden bizarre resultaten behaald met deze software producten.

Voor wie is de Online Marketing Tornado geschikt?

Ik vind het lastig om een hele specifieke doelgroep aan te wijzen, want naar mijn mening is de Online Marketing Tornado geschikt voor een hele grote doelgroep. Zo is dit boek erg waardevol voor online marketeers, studenten die een studie volgen in deze richting en hobbyisten die meer willen doen met websites & marketing. Toch denk ik niet dat dit direct de doelgroep is die de Internet Marketing Unie met de Online Marketing Tornado wil aanspreken.

Aangezien het doel van de Internet Marketing Unie het helpen groeien van ondernemers via het internet is. Denk ik dat de Online Marketing Tornado vooral bedoeld is voor de ondernemers die al wel actief zijn op het internet, maar eigenlijk geen idee hebben van wat ze doen of hier veel meer uit willen halen. Ook als jij net wilt beginnen met ondernemen kan ik je zeker aanraden om dit boek te lezen, want dan kun je vervolgens direct goed van start gaan! Door de Online Marketing Tornado te kopen en toe te passen op jouw website en onderneming weet ik zeker dat jij veel meer resultaten kunt gaan behalen!

Waar gaat de Online Marketing Tornado over?

Voordat jij de Online Marketing Tornado koopt wil jij natuurlijk weten waar het overgaat en wat jij voor informatie uit dit boek kan halen. Ik kan natuurlijk niet alles vertellen, want dan zou jij het boek niet meer hoeven kopen, maar kan ik kan wel even kort de hoofdstukken doorlopen en in grote lijnen vertellen wat jij hier leert.

De Online Marketing Tornado is opgedeeld in zes grote hoofdstukken. Deze hoofdstukken zijn vervolgens weer verdeeld over subkoppen om het voor jou zo simpel en duidelijk mogelijk te houden. Ik kan persoonlijk melden dat ik de verhaallijn super fijn vind, want je loopt als het ware een volledig stappenplan door en het loopt zoals bij veel andere verhalen niet allemaal door elkaar. Daarnaast leest het ook erg makkelijk weg en dat is ook een goed teken!

De bezoekersmagneet

Het eerste hoofdstuk van de Online Marketing Tornado is “De bezoekersmagneet”. Zoals je waarschijnlijk wel snapt is dit het belangrijkste onderdeel van een online strategie. Zonder bezoekers haal je namelijk geen inkomsten uit je bedrag en dat is zonde.

In dit hoofdstuk leer jij onder andere hoe jij bezoekers naar jouw website kunt krijgen, op welke manieren jij bezoekers naar jouw website kunt krijgen en wat jij kunt doen om beter vindbaar te worden in Google om meer bezoekers naar jouw website of webshop te krijgen. Dit is een super waardevol hoofdstuk, omdat dit echt de basis is voor het opzetten van een goede online strategie. Helaas gaat het bij veel ondernemingen gaat bij dit punt, omdat zij niet weten waar ze mee bezig zijn en geen idee hebben hoe jij bijvoorbeeld Google kunt gebruiken voor het krijgen van meer bezoekers.

Denk jij dat jij deze kennis wel bezit? Dan denk ik toch echt dat jij jezelf overschat. Er wordt in dit eerste hoofdstuk namelijk al zoveel waardevolle informatie gedeeld die jij echt niet allemaal al weet. Zelfs topondernemers als Joshua Kaats, Youri Meuleman en Jia Ruan lieten weten dat zei na het lezen van dit hoofdstuk/boek een hoop nieuwe inzichten hadden opgedaan!

De rode loper

Het tweede hoofdstuk van de Online Marketing Tornade heet “De rode loper”. Ook dit hoofdstuk is super belangrijk en de vervolgstap op het eerste hoofdstuk. In het eerste hoofdstuk leer je namelijk om bezoekers te krijgen, maar het tweede hoofdstuk geeft hier weer net even een andere kijk op.

In dit hoofdstuk wordt vooral het volgende probleem behandeld: Veel ondernemers met een website richten zich vooral op het krijgen van bezoekers. Zij zullen er dus alles aan doen om nog meer bezoekers te krijgen, want meer bezoekers is meer inkomsten toch? Hier zit een kern van waarheid in, maar vaak is dit niet beste manier die jij als ondernemer kunt gebruiken.

In het tweede hoofdstuk van de Online Marketing Tornado leer jij daarom over het uitleggen van de rode loper. Wat hier eigenlijk mee bedoeld wordt is dat jij de juiste bezoekers aantrekt en vervolgens een rode loper uitlegt om ze om te zetten naar klanten. Dit is niet de makkelijkste taak, maar het kan wel een gigantische invloed hebben op het conversiepercentage van jouw website. In dit hoofdstuk wordt dit proces daarom stap voor stap uitgelegd en leer jij hoe jij dit op jouw eigen website kunt toepassen.

De ultieme checkout

Inmiddels heb je de eerste twee hoofdstukken doorgelopen. Dit zijn super belangrijke onderdelen die ook een gigantische invloed hebben op jouw website, maar ook in dit hoofdstuk kan je het nog verkloten. In het derde hoofdstuk van de Online Marketing Tornade “De ultieme checkout” wordt hier dieper op ingegaan.

Als ondernemer wil jij in eerste instantie namelijk zoveel mogelijk bezoekers op jouw website. Vervolgens wil jij de rode loper voor deze bezoekers uitleggen om ze te begeleiden naar de pagina waar ze kunnen afrekenen. In dit hoofdstuk zul jij daarom leren hoe jij ervoor kunt zorgen dat jouw bezoekers het product ook daadwerkelijk afrekenen, want hier valt voor bijna alle ondernemers nog veel winst te behalen.

Affiliate marketing

Het vierde hoofdstuk van de Online Marketing Tornado gaat specifiek over Affiliate marketing. Dit is in amerika al super populair, maar ook in nederland wordt het de laatste jaren steeds meer gebruikt en toegepast. Alle grote webshops als Coolblue, Wehkamp, Bol.com en Mediamarkt maken hier al grondig gebruik van.

Affiliate marketeers worden gezien als de ideale werknemers. Zei promoten namelijk producten in ruil voor commissies. Het voordeel hiervan voor jou is dat jij alleen hoeft te betalen als de affiliate ook daadwerkelijk een verkoop heeft gerealiseerd. Daarnaast bereikt de affiliate marketeer met zijn website vaak al een erg groot publiek die aansluit bij jouw doelgroep. Door gebruik te maken van affiliates kun jij jouw business dus flink opschalen zonder dat je hier zelf veel tijd in hoeft te stoppen.

In dit hoofdstuk van de Online Marketing Tornado leer jij daarom wat affiliate marketing is, hoe dit werkt, wat de voordelen voor jou als ondernemer hiervan zijn en hoe jij affiliate marketing kunt toepassen op jouw eigen website en producten. Ook kun je leren hoe jij zelf affiliate marketeer kunt worden.

Memberships

Het vijfde hoofdstuk van de Online Marketing Tornado gaat over memberships. In de vorige hoofdstukken heb jij al veel belangrijke informatie tot je genomen die super waardevol is, maar dit hoofdstuk over memberships is zeker niet minder belangrijk.

Door de vorige hoofdstukken toe te passen krijg jij namelijk bezoekers en kun jij een zo’n groot mogelijk percentage van deze bezoekers omzetten in klanten. Dit is kun je al erg goed opschalen, maar je weet van te voren nooit hoeveel klanten erbij komen en wat dat jou gaat opleveren. Het is daarom verstandig om ook met lidmaatschappen te werken. Hiermee haal jij maandelijks namelijk al een vast bedrag binnen die zo goed als vast staat. Vervolgens kun jij dit ook helemaal automatiseren waardoor jij hier zelf weinig meer aan hoeft te doen.

In dit hoofdstuk van de Online Marketing Tornado leer jij daarom wat memberships zijn, hoe jij dit kunt inzetten voor jouw onderneming, hoe jij het gedrag van de bezoeker hierbij kunt beïnvloeden en nog veel meer. Dit is daarom ook een super waardevol hoofdstuk uit dit boek.

Community building

Het laatste hoofdstuk van de Online Marketing Tornade gaat over community building. Eigenlijk gaat dit hoofdstuk perfect samen met het vorige hoofdstuk over Memberships, want in dat hoofdstuk leer jij hoe jij memberships kunt gebruiken en klanten hiervoor kunt laten betalen. In het laatste hoofdstuk leer jij hoe jij jouw community actief kunt houden en hoe jij ervoor kunt zorgen dat de leden hun abonnement niet opzeggen. Kort Gezegd is ook dit hoofdstuk dus weer een super waardevol hoofdstuk die jij zeker gelezen moet hebben, want het staat vol met tips en technieken!

Online Marketing Tornado Review: Wat zijn mijn ervaringen

Ik kan me voorstellen dat jij je afvraagt of jij dit boek zou moeten kopen, want wordt er daadwerkelijk goede informatie gedeeld? Zelf heb ik lang met deze vraag gezeten. De Internet Marketing Unie(IMU) is namelijk een erg groot bedrijf dat ondernemers wilt helpen, maar toch had ik de gedachte dat dit boek puur werd gebruikt om meer naamsbekendheid op te bouwen en de lezers vervolgens over te halen om hun producten te gaan gebruiken.

Nadat ik zelf wat reviews had gelezen heb ik toch de keuze gemaakt om de Online Marketing Tornado te kopen en gelukkig maar, want dit boek heeft mij gigantisch geholpen en een hoop nieuwe inzichten gegeven. Het boek zit vol met praktische tips die jij direct in jouw website kunt verwerken. Zelfs als jij weinig technische kennis bezit of nog nooit wat aan jouw website hebt gedaan kun jij met dit boek aan de slag. Dat vind ik een erg groot voordeel van de Online Marketing Tornado, want het is gewoon geschikt voor echt iedereen!

Ik kan je daarom garanderen dat de Online Marketing Tornado geen marketingtruc van de IMU is om hun producten te verkopen. In eerste instantie gaat het ze namelijk echt om de meest waardevolle informatie te leveren en jou daadwerkelijk te helpen bij het groeien op het internet. Uiteraard worden de tools van de IMU wel benoemd als je deze kunt inzetten voor bijvoorbeeld het bouwen van een website, een online leeromgeving of forum. Het boek is in ieder geval geen verkooppraatje, maar een daadwerkelijke overdracht van waarde en informatie.

Online Marketing Tornado Review: Wat vinden anderen van dit boek?

Niet alleen ik heb erg goede ervaringen met de Online Marketing Tornado, maar ook super veel andere ondernemers zijn erg blij dat ze dit boek hebben gekocht! Als je hier bijvoorbeeld kijkt naar de ervaringen zijn deze super positief en worden er bizarre resultaten behaald door aan de gang te gaan met de tips en technieken die in dit boek worden besproken. 

Tijdens de release van de Online Marketing Tornado was het boek zelfs zo populair dat er alleen in de eerste twee weken al meer dan 15.000 exemplaren waren verkocht! Moet je nagaan hoeveel boeken dat zijn. Inmiddels is het boek al een paar maanden op de markt, maar nog steeds wordt het boek dagelijks nog vele malen besteld! 

Om jou een zo goed mogelijk beeld te geven van de Online Marketing Tornado zal ik hieronder een afbeelding plaatsen van een aantal reviews/ervaringen. Op basis van deze ervaringen kun jij een goed beeld krijgen en bepalen of jij dit boek wilt kopen!

De Online Marketing Tornado Kopen? Wat kost het?

Een belangrijk onderdeel van deze Online Marketing Tornado review is de prijs. Je wilt namelijk niet te veel betalen en van te voren zeker weten dit boek jou wat gaat opleveren.

In dit geval heb ik goed nieuws, want de Online Marketing Tornado kost op dit moment maar €19,99. Er is zelfs een tijdelijke aanbieding waardoor jij geen verzendkosten hoeft te betalen. Doordat het boek uit 352 pagina’s bestaat en 1KG weegt zijn de verzendkosten niet niks. Het is daarom dus echt een goede aanbieding die ik zelf niet zou kunnen laten liggen.

De kosten van de Online Marketing Tornado heb jij er zo uit wanneer jij aan de slag gaat met de tips en technieken die in dit boek worden besproken. Ik kan je daarom echt aanraden om gebruik te maken van deze aanbieding, want ik zie het boek binnenkort nog wel stijgen in prijs!

De Online Marketing Tornado Review Conclusie: Moet jij dit boek halen?

Nu we inmiddels aan het einde zijn gekomen van deze Online Marketing Tornado is het tijd voor een conclusie, want is dit boek de moeite waard of is het gewoon een marketingtruc?

Ik kan je garanderen dat het geen online marketingtruc is. Het boek bevat namelijk 352 pagina’s aan tips en technieken die extreem waardevol zijn voor jouw online marketing strategie, website en onderneming. 

Tonny en Martijn zeggen zelf ook niet voor niet dat dit het boek is waarvan jouw concurrenten niet willen dat jij het leest. Uit mijn persoonlijke ervaringen kan ik deze uitspraak zeker bevestigen, want ook ik heb door het lezen van dit boek dikke resultaten kunnen behalen!

Tim-Gerrits

Tim Gerrits

Mijn naam is Tim Gerrits en ik heb een passie voor het bouwen van websites. Daarnaast heb ik de afgelopen jaren veel kennis opgedaan over WordPress thema’s, WordPress page builders, SEO, WordPress hosting en alles wat hierbij komt kijken. Via deze blog help ik jou bij het vinden van het beste materiaal voor jouw website!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

Reacties & Ervaringen

0 0 stem
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties